KAOS  DOLU  BULUTLAR 


 Ölüm insanın en korktuğu şey değildir hayatın sonuna geldiğinde  sahici bir yaşamın hiç olmadığını farketmektir. Bir hastanede yapılan araştırmada ölüm döşeğinde 100 yaşlı insana hayatlarının "en büyük pişmanlığı soruldu" hemen hemen hepsi yaptıklarından değil yapmadıklarından pişman olduğunu söyledi almadıkları riskleri peşine düşmedikleri hayalleri sana soruyorum bu satırları okuyan özel insan son sözlerin keşke mi olmalı hey sen uyan artık neden varsın hayat çalışmak, hafta sonunu beklemek değil ve kiranı ödemek değil yahut faturalarını hayır hiç bir şeyi bilmesem dahi de bunu biliyorum her insan özel ve üstün yeteneklere sahip herkes bahşedilmiş bir yeteneğe sahip ben artık hiç sıradan var olmadığım gibi olamam insanları hayallerini seçmezler hayaller insanları seçer.

Bir sorum var engin denizler içinde yahut durumlar hangi şartlarda olursa olsun hala cesaretin var mı?
Seni seçen hayali gerçekleştirmeye yoksa ondan kaçıp kurtulmak mı istiyorsun? izin mi vereceksin kaçmasına? biliyor musun geçenlerde uçaklarla ilgili bir şey öğrendim bir pilottan yolcular havadayken uçağın daha tehlikeli olduğunu düşünüyorlarmış oysa uçak yerdeyken daha tehlikeliymiş nasıl olur dedim yerde duran uçak nasıl tehlikeli olabilir dalga geçiyor olmalısın. Pilot devam etti ve uçak yerdeyken paslanır arıza yapar ve aşınır. ve havada olduğundan daha hızlı.
ve sonra düşündüm ve çok mantıklı evet dedim uçaklar gökyüzünde havada yaşamak için var oldu. işte bizi özel yapanda bizi var eden hayallerimiz ve onları her zaman daima ayakta tutan umutlarımız bizi onlar var ediyor eğer onları bırakırsan hayatta daima acı çekiyor gibi hissedeceksin daima anlamsız düşüneceksin eğer şimdi yapmazsan bir daha yapacak fırsat bulamaz duruma düşeceksin. bu satırları okuyan engin dolu insan.








Yorumlar

İlginizi Çekebilir

Ben Kimim?

Yanlış Cevap Tercihi: İnsanlığın En Büyük Problemi

Lalelerin Çılğınlığı